Vi
skaber
visuelle
identiteter
til
start-ups
og
etablerede
brands

  • Jeres visuelle identitet danner basis for al jeres visuelle kommunikation, såsom tryksager og online markedsføring, emballage, hjemmesider, apps m.m.

Identitetsdesign handler om at binde et tydeligt og genkendeligt bånd af værdier omkring alle aspekter af virksomhedens aktiviteter.

Identitetsdesign kan beskrives som en paraply der dækker bredt, over den visuelle identitet og de kommunikative valg, over grundlaget for produktionen og valget af materialer som produkterne er skabt af osv.

Vi hjælper virksomheder med at finde frem til den stærke identitet som skal binde virksomheden sammen med kunderne. Virksomhedens indentitet defineres gennem deres kunder og kundernes forståelse af virksomheden.

Digital Dogme er vores nyeste projekt indenfor identitetsdesign. Vi fik til opgave at lave en visuel identitet, som skulle passe til en corporate og professionel branche.

I logoet markerer vi IT med en farve, fordi Digital Dogme handler om digital opkvalificering af den danske arbejdsstyrke. Fonttypen er desuden neutral, og farvepaletten er ikke alt for udfordrende.

Vi fik til opgave at give DABEA en ny visuel identitet i efteråret 2021.

DABEAs nye primærfarve er mørkeblå, og fonttypen er Lato. To ret sikre valg, der ikke udfordrer for meget, men netop passer til ejendomsbranchen.

Vi overførte den nye visuelle identitet til DABEAs hjemmeside.

Vi prøver altid at gøre logoet så simpelt, som muligt — jo mere simpelt logoet er, jo nemmere er det at huske.

Tinekhomes nye udtryk på hjemmesiden, er et resultat af en opdateret visuel identitet.

Vi har løbende optimeret på og raffineret Twelve Inchs visuelle identitet. Det kan ses på hjemmesiden, der fornyligt fik et ansigtsløft.